Wydawanie książek, a następnie ich dystrybucja oraz promocja, to bardzo skomplikowany proces, w który zaangażowanych jest szereg osób, firm i instytucji.
Na tej stronie przedstawiamy ich krótką charakterystykę.
PROCES WYDAWNICZY
|
Nad poprawnością językową tekstów czuwają nasi profesjonalni redaktorzy oraz korektorzy. W Wydawnictwie AlterNatywnym każda książka przechodzi przez ręce co najmniej dwojga spośród nich – dzięki czemu nasze książki cechuje zawsze najwyższy poziom edytorski.
Okładki tworzymy we współpracy z najlepszymi fotografami, rysownikami oraz grafikami komputerowymi.
Zredagowane już teksty przechodzą fachowy skład do druku, który gwarantuje doskonałą prezentację tekstu na kartach książki.
Druk wykonują dla nas tylko sprawdzone, renomowane drukarnie najczęściej posiadające już długą tradycję na rynku.
Na potrzeby współczesnego rynku tworzymy także profesjonalne E-BOOKI (w formatach PDF, EPUB oraz MOBI).
DYSTRYBUCJA
|
Łącznikiem pomiędzy wydawnictwem a czytelnikami są firmy dytrybucyjne, hurtownie oraz księgarnie.
Z pomocą dystrybutorów, a czasem także bezpośrednio, docieramy niemal do wszystkich księgarń w Polsce, w tym do księgarń sieciowych (takich jak Empik, Świat Książki czy Bonito), internetowych oraz stacjonarnych w całym kraju, a nawet do niektórych zagranicznych.
Nasze publikacje znajdziecie również na ALLEGRO, AMAZONIE oraz CENEO.
MEDIA i REKLAMA
|
Nawet najlepsza książka, najpiękniej wydana i objęta ogólnokrajową dystrybucją będzie tylko leżała na półkach księgarń, jeśli do potencjalnych czytelników nie dotrze informacja o jej istnieniu.
Dlatego też Wydawnictwo AlterNatywne podejmuje zawsze liczne działania reklamowe i promocyjne, współpracując na tym polu z wieloma podmiotami.
Do naszych stałych partnerów medialnych należą:
Ponadto współpracujemy z BLOGERAMI – przede wszystkim z tymi książkowymi, ale nie tylko, dbając o obecność naszych publikacji w blogosferze.
Dla każdej naszej publikacji pozyskujemy kilku dedykowanych PATRONÓW MEDIALNYCH.
Działania promocyjne mediów wspieramy PŁATNĄ REKLAMĄ, zarówno w internecie, jak i poza nim.
PROMOCJA i MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
|
Oprócz współpracy z mediami i reklamy płatnej, prowadzimy także promocję bezpośrednią książek.
Do tego celu wykorzystujemy w szczególności portale społecznościowe, dobierając zawsze kampanię promocyjną oraz kanał przekazu do specyfiki danej publikacji.
Promocję naszych książek prowadzimy zatem, między innymi, na takich portalach jak:
FACEBOOK,
INSTAGRAM,
TUMBLR,
TWITTER,
ASK.FM,
LubimyCzytac.pl,
ZSZYWKA.PL.
We współpracy z rozmaitymi firmami oraz instytucjami, działania promocyjne prowadzimy także poza internetem:
- organizujemy spotkania czytelników z autorami,
- wysyłamy teksty naszych autorów na KONKURSY LITERACKIE,
- odwiedzamy targi książki,
- bierzemy udział w eventach tematycznych,
- organizujemy konkursy dla czytelników,
- tworzymy gadżety promocyjne (koszulki, torby, kubki),
- rozprowadzamy ulotki i plakaty,
- organizujemy wywiady z autorami.
Najciekawsze publikacje prezentujemy natomiast wydawcom zagranicznym, dając naszym autorom szansę na zaistnienie na międzynarodowym rynku książki.
ZOBACZ TAKŻE...
|
___